Najczęściej zadawane pytania 

Aby ułatwić Ci robienie zakupów na stronie posteria.pl przygotowaliśmy zestawienie najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Dzięki nim dowiesz się jak składać zamówienia oraz jak dokonywać płatności. Jeśli nasuwają Ci się dodatkowe pytania prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

                                                                                                               

DOSTAWA

Jak długo należy czekać na przesyłkę?

Przesyłki wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty.

W jaki sposób sklep Posteria.pl wysyła towary? Jaki jest koszt wysyłki?

Przesyłki i odbiór towarów, realizujemy w następujący sposób:

  •  paczka pocztowa ekonomiczna do 1 kg - 11,50 zł
  •  paczka pocztowa ekonomiczna do 2 kg - 13,00 zł
  •  paczka pocztowa ekonomiczna do 5 kg - 15,00 zł
  •  paczka pocztowa ekonomiczna do 10 kg - 20,00 zł
  •  paczka pocztowa priorytetowa do 1 kg - 14,00 zł
  •  paczka pocztowa priorytetowa do 2 kg - 16,00 zł
  •  paczka pocztowa priorytetowa do 5 kg - 17,50 zł
  •  paczka pocztowa priorytetowa do 10 kg - 23,50 zł
  • przesyłka kurierska DPD do 10 kg. - 18,00 zł
  • przesyłka kurierska DPD do 20 kg.  - 22,00 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa - koszt przesyłki + 5,00 zł
  • odbiór osobisty

Podane ceny to ceny brutto.

Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

Osobisty odbiór towaru jest możliwy pod adresem: Drzymały 5, 64-200 Wolsztyn od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.

PŁATNOŚCI

Jakie płatności akceptuje sklep Posteria.pl?

Akceptujemy następujące formy płatności: tradycyjnym przelewem, przekazem pocztowym, kartą kredytową lub przelewem internetowym przez system PayU. Każdą z w/w form płatności można wybrać w trakcie składania zamówienia. 

Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Tak, fakturę otrzymacie Państwo w wersji elektronicznej ( format pliku: pdf.) automatycznie po złożeniu oraz opłaceniu zamówienia. 

                                                                                                                                         

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Procedura zamawiania jest bardzo prosta. Po wybraniu produktu, umieszczamy go w koszyku oraz klikamy w pole „Przejdź dalej”. Przy pierwszym zakupie należy podać dokładne dane adresowe. Przy kolejnych zamówieniach pole z tymi danymi zostanie uzupełnione automatycznie, jednak można podać inny adres. Po kliknięciu w pole "Przejdź do realizacji zamówienia" należy wybrać sposób dostawy oraz formę płatności. Na zakończenie w „Potwierdzeniu zamówienia” wyświetli się podgląd całego zamówienia.

Czy można zamówić produkt niestandardowy? 

W większości przypadków TAK, prosimy w tej sprawie opisać swoje potrzeby i wysłać na adres sklep@posteria.pl.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status zamówienia możecie Państwo sprawdzić po zalogowaniu się na "Twoje konto" klikając w pole "Historia i szczegóły zamówień".

Czy mogę anulować złożone zamówienie? 

Jeśli chcecie Państwo anulować zamówienie lub jego część, prosimy o przesłanie do nas na adres: sklep@posteria.pl prośbę o anulowanie złożonego zamówienia. W prośbie o anulowanie zamówienia lub też jego części, prosimy podać numer zamówienia oraz kod produktu. Aby móc anulować zamówienie, nie może się ono znajdować w statusie „Zamówienie wysłane”. Gdyby to jednak miało miejsce, istnieje możliwość zwrotu towaru po jego dostarczeniu.

WYMIANA I ZWROT  

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Wyślij e-mail na adres sklep@posteria.pl. W treści podaj nazwę artykułu, który chcesz zwrócić, numer zamówienia oraz przyczynę zwrotu. Przesyłkę proszę odesłać na adres: Drzymały 5, 64-200 Wolsztyn. Pamiętaj, aby do odsyłanej przesyłki dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu, który umożliwi nam przelew środków na Twoje konto. Jego wersję elektroniczną można pobrać, klikając tutaj.  Ponieważ staramy się zapewniać klientom coraz wyższą jakość produktów i usług, zależy nam na tym, by poznać przyczynę zwrotu. Będziemy wdzięczni za podanie tej informacji w formularzu.

Kto ponosi koszty zwrotu  towaru?

Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi kupujący.

W jakim terminie mogę zwrócić towar? 

Jeśli zakupiony towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, można go zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Jeśli wykryjecie wadę towaru po upływie tego okresu, oczywiście można skorzystać z prawa do reklamacji. W takich przypadkach prosimy o kontakt z nami pod adresem: sklep@posteria.pl. Postaramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.

Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy?

Gdy dotrze do nas przesyłka zwrotna w przeciągu kilku dni zwrócimy równowartość zapłaconej kwoty za  produkty na Wasze konto lub kartę. Jeśli wybraliście Państwo sposób dostarczenia przesyłki inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep posteria.pl, posteria.pl nie jest zobowiązana do zwrotu Państwu poniesionych dodatkowych kosztów. Oznacza to, że jeśli konsument miał do wyboru takie opcje dostawy towaru jak: odbiór osobisty 0 zł, list polecony 10 zł, kurier 20 zł, to posteria.pl zwraca  koszt w wysokości 10 zł (najtańszy z zaproponowanych opcji). Nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego. Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.   

 

KONTAKT 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem Posteria.pl w razie pojawienia się problemów?

Zachęcamy do pisania e-maili na adres: sklep@posteria.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem +48 (68) 347 39 36 (pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00).